Woorden zijn je geheime wapen voor Google-resultaten

Webteksten bepalen je vindbaarheid én conversie

Wanneer mensen iets zoeken, typen ze zoekwoorden in Google. Wil jij dat jouw website verschijnt bij die zoekopdrachten? Dan moeten die woorden terugkomen op je site – op de juiste plekken en pagina’s.

  • Trek de aandacht met duidelijke, verleidelijke koppen
  • Begin met een inleiding die direct het voordeel van jouw product of dienst duidelijk maakt
  • Gebruik prikkelende tussenkopjes die nieuwsgierig maken
  • Werk met opsommingen – die vallen meteen op

En vergeet niet: je teksten moeten overtuigen. Weg met vage zinnen als “Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf” 🤢. Je bezoeker wil weten wat jij voor hém kunt betekenen.

Van bezoeker naar klant: zo houd je ze vast

Hoe voorkom je dat mensen afhaken en zorgen dat ze juist doorklikken? Door te begrijpen hoe het brein reageert op tekst, beeld, prijs en presentatie.

In 2015 rondde ik de training Master Online Overtuigen af. Sindsdien pas ik conversiepsychologie toe om websites niet alleen beter vindbaar, maar ook onweerstaanbaar te maken. Zo blijf jij je concurrenten altijd een stap voor.