Hoog in Google
kom je alleen met goede teksten

Webteksten hebben alles te maken met zoekmachine resultaten

Een zoekmachine 'leest' de webteksten en beoordeelt deze. Is de tekst relevant voor de zoekopdracht dan wordt deze als resultaat getoond. Goed uitgedachte teksten zorgen er voor dat je hoog in Google eindigd.

Bezoekers lezen niet, maar scannen de pagina's

Internet is een snel medium. Bezoekers zijn ongeduldig dus lezen de teksten niet direct. Onderstaande regels zorgen er voor dat je teksten goed scanbaar zijn.
  • Verleidelijke, pakkende titels die direct vertellen waar de pagina's over gaan.
  • De inleiding moet direct overtuigen wat het voordeel van je product of dienst is.
  • Tussenkoppen die bezoekers prikkelen om verder te lezen.
  • Opsommingen; deze hebben een enorme attentiewaarde.
Je webtekst moet waanzinnig overtuigend zijn. Zonder clichés zoals: "We zijn een jong en dynamisch bedrijf"

Hoe stimuleer je het koopgedrag van bezoekers?

Wij weten hoe het brein reageert op een tekst, afbeelding, productpresentatie of prijs. Daarom weten we ook hoe consumenten benaderd moeten worden om koopgedrag te stimuleren. In 2015 heb ik de training pdfMaster Online Overtuigen afgerond. Door conversie psychologie toe te passen kom je verder dan je concurent.

Wij volgen regelmatig scholing op het gebiedt van:

  • Zoekmachine Optimalisatie (SEO) 
  • Conversie Psychologie
  • Online Marketing 
  • Copy Writing
  • Usability & conversie optimalisatie
Webbureau MulderMedia | Het Hooge 10 8421SE  Oldeberkoop  - T: 0516 - 45 23 68 - M: 06 - 224 616 86 | e-mail

Meer weten?

Twijfel niet langer bel of mail ons.

Na een goede bak koffie weet je precies wat de mogelijkheden zijn en waar je aan toe bent .