Bezoekers lezen niet, maar scannen de pagina's.

Als je niet direct hun interesse wekt zijn ze weg.(naar de concurent!)

Hoe zorgen wij er voor dat bezoekers je teksten wel lezen?

  • Verleidelijke, pakkende titels die direct vertellen waar de pagina's over gaan.
  • De inleiding moet direct overtuigen wat het voordeel van je product of dienst is.
  • Tussenkoppen die bezoekers prikkelen om verder te lezen.
  • Opsommingen; deze hebben een enorme attentiewaarde.
Natuurlijk moet de webtekst zelf waanzinnig overtuigend zijn. Graag zonder clich├ęs zoals: "We zijn een jong en dynamisch bedrijf"

Webteksten hebben alles te maken met zoekmachine resultaten.

Een zoekmachine 'leest' de webteksten en beoordeelt deze. Is de tekst relevant voor de zoekopdracht dan wordt deze als resultaat getoond. Goed uitgedachte teksten "sturen" dus de zoekmachine resultaten.

Hoe stimuleer je het koopgedrag van bezoekers?

Omdat wij weten hoe het brein reageert op een tekst, afbeelding, productpresentatie of prijs, weten we ook hoe consumenten benaderd moeten worden om koopgedrag te stimuleren. In 2015 heb ik de training pdfMaster Online Overtuigen afgerond.

Wij volgen regelmatig scholing op het gebiedt van:

  • Zoekmachine Optimalisatie (SEO) 
  • Conversie Psychologie 
  • Copy Writing
  • Usability & conversie optimalisatie
Webbureau MulderMedia | Het Hooge 10 8421SE  Oldeberkoop  - T: 0516 45 23 68 - M: 06 224 616 86 | e-mail