Enkele jaren geleden was het voldoende als je maar wat "zoekwoorden" in je teksten plempte. Die tijd is al lang voorbij. Het draait nu om "zoekintentie". Goed we kunnen hier nu wel "stoer doen" met allerlei termen, maar uiteindelijk draait het om resultaat.
Zoekmachine optimalisatie (SEO). Waar met je bijvoorbeeld aan denken:
MulderMedia helpt je met een goed doortimmerd plan om je site hoger in de resultaten te krijgen. Let wel: zoekmachine optimalisatie is een kwestie van lange adem en volhouden ook na resultaten.
Lastig is overigens wel dat er nooit garanties zijn. Sommige bedrijven beloven je in de top 10 Google te krijgen. Wees direct op je hoede als dit beweerd wordt.
Google werkt met meer dan 200 parameters die de resultaten beïnvloeden. En om de zoveel tijd worden deze ook nog eens aangepast.
Dat is ook gelijk de reden dat zoekmachine optimalisatie nooit klaar is. Google zit niet stil, en je concurrentie ook niet. Je moet dus blijven optimaliseren en bijsturen. Doe jij het niet dan doet je concurrent het wel.......