Ik betrap mijzelf er vaak op dat ik te enthousiast ben over mijn vak. Een klant die zich laat informeren, wordt door mij soms bedolven onder een stortvloed van informatie. Wat kan je beter niet doen en waarom niet en wat wel en heb je daar al eens over nagedacht?

Ik zie vaak zoveelstortvloed_van_informatie onbenutte kansen en slechte websites waar niet goed over nagedacht is. De sites ‘werken’ domweg niet. Een slechte website levert in het ergste geval een slecht imago op. De bezoeker denkt; als de site al zo slecht is dan...

Ik wil graag een klant overtuigen waarom het hele traject zo belangrijk is en niet slechts één onderdeel. Bijvoorbeeld; een prachtig design vervangt geen slechte tekst.

Waarom wil iemand een website?
Omdat een concurrent ook een site heeft? Omdat het er bij hoort? Het enige juiste antwoord is; omdat je er beter van wordt. Hoe vaak wordt dat doel nu werkelijk behaald? Wegen de kosten wel op tegen de uitgave? Belangrijke vragen die iedere ondernemer zichzelf eens zou moeten stellen.

Als het antwoord “NEE” is, kom dan mijn enthousiaste verhaal eens aanhoren.  Ervaar waar de verbeterpunten liggen en wat de mogelijkheden zijn. Uiteindelijk bepaalt het samenspel van vele punten het resultaat.

MulderMedia, het resultaat van meer dan 10 jaar ervaring en enthousiasme!