Geven is het nieuwe krijgen

Meten is weten..toch?

Natuurlijk wilt u weten hoeveel bezoekers er op uw website komen. Toch zegt dit getal op zich niet heel erg veel. Immers zijn de bezoekers wel oprecht geinteresseerd in de inhoud van uw website op kwamen zij 'per ongeluk' op uw website terecht?

Google AnalyticsMaar al te vaak staart men zich blind op de vele getallen en grafieken die bijvoorbeeld Google Analytics laat zien. Belangrijker is; zijn dit gewenste resultaten en vindt men de site op de gewenste zoekwoorden?

Hoe lang blijft men op de pagina's waarom verlaat de bezoeker een bepaalde pagina? Het is allemaal te meten, maar belangrijker is wat kan je er mee. Analytics is een bijzonder waardevol stuk gereedschap, maar je moet het wel goed gebruiken en je niet direct blindstaren op de hoogste getallen. Belangrijker is om te concluderen of de doelstelling wordt gehaald. En zo nee hoe gaan we proberen de doelstelling te behalen.

Meten is weten, maar weten wàt je moet weten is zeker zo belangrijk.
Anders heb je wellicht heel veel bezoekers alleen waren ze niet zo geïnteresseerd in de website. Ervaring en kennis is belangrijk. Gelukkig heeft MulderMedia de expertise in huis.

Wij volgen regelmatig scholing op het gebied van:

  • Zoekmachine Optimalisatie (SEO) 
  • Conversie Psychologie
  • Online Marketing 
  • Copy Writing
  • Usability & conversie optimalisatie
Webbureau MulderMedia | Het Hooge 10 8421SE  Oldeberkoop  - T: 0516 - 45 23 68 - M: 06 - 224 616 86 | e-mail

Meer weten?

Twijfel niet langer bel:
0516 45 23 68  M: 06 224 616 86
of mail ons.

Na een goede kop koffie weet je precies wat de mogelijkheden zijn en waar je aan toe bent .