Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud

Je wilt toch dat je bedrijf of dienst serieus genomen wordt? Wij maken onweerstaanbare websites.

Je website een visitekaartje? Laat me niet lachen!

Sorry dat ik het zeg, maar als ik de opmerking lees “je website is je digitale visitekaartje” krijg ik overal jeuk.

Wat is dat voor belachelijk achterhaalde opmerking?

Ik mag toch hopen dat je je website wel anders ziet dan "een visitekaartje op internet"? Waarom zou je het daar dan niet bij laten scheelt heel veel gedoe en tijd.

Je zou wel gek zijn zoveel te investeren en zoveel moeite te nemen om alleen maar een visitekaartje op internet te zetten. 

Meer dan een visitekaartje op internet…..

  • Kan je met een visitekaartje laten zien wat je allemaal voor diensten aanbiedt?
  • Kan je een portfolio tonen om je klanten te overtuigen?
  • Kan je online contact opnemen met je visitekaartje?

Kortom als iemand beweert dat je website een visitekaartje op internet is, doe me een lol en geeft deze persoon mijn visitekaartje, er is ruimte voor verbetering….

De Homepage, minder belangrijk dan je denkt!
Vorige

De Homepage, minder belangrijk dan je denkt!

Laat een reactie achter

Vaak wordt er (te) veel tijd besteed aan de homepage. Logisch zou je denken….. Toch is de homepage minder belangrijk waarom is dat zo?

De meeste bezoekers komen niet via de homepage maar via zoekmachines!

Grote kans dat ze gericht zoeken en dus eerder op een productpagina terecht komen. Het is dus erg belangrijk om juist veel tijd aan deze productpagina’s te besteden. Juist op de productpagina’s kan je perfect uitleggen en de “diepte” ingaan.

Zie de homepage als een etalage van een winkel

In deze etalage laat je in het kort zien wat je kunt verwachten. In de winkel zelf vind je dan de producten uitgebreid in alle variaties met bijbehorende informatie.

De homepage is dus om te “lokken”

Omdat de homepage zo algemeen is, is deze pagina niet goed te optimaliseren voor de bezoekers en dus ook niet voor Google. 

Waarvoor is de homepage dan wel?

Een globale indruk geven en verwijzen naar de belangrijkste productpagina’s en je unieke aanbod doen daar is de homepage voor.

Lees Verder
Gratis en de gemakkelijk te bouwen website. Het probleem.
Volgende

Gratis en de gemakkelijk te bouwen website. Het probleem.

Laat een reactie achter

Er zijn veel aanbieders waarmee je  gratis of goedkoop “even” een website in elkaar zet.

Heel mooi allemaal natuurlijk. Ik gun iedereen een gratis of goedkope oplossing, maar het werkt niet….

Waarom werkt het niet?

Een website maken is een vak. Daar komt veel meer bij kijken dan dan  alleen wat leuke plaatjes en wat positieve teksten en beweringen.

Daarom zie je vaak dat dit soort website die er misschien wel leuk uitzien (zijn bezoeker op zoek naar een leuke website?), maar waarvan inhoud en indeling waardeloos is. Kortom de bezoeker wordt niet geholpen en hop naar de volgende.

Wat werkt dan wel?

Juist de inhoud is waar bezoekers (en zoekmachines) naar op zoek zijn. Wil jij ook een website die er goed uitziet, maar bovendien ook goed scoort? Met meer dan 20 jaar ervaring help ik je verder. Oh ja onze websites zijn óók gemakkelijk te onderhouden en door maatwerk zien ze er perfect uit op ieder scherm. 

Lees Verder