Je wilt toch dat je bedrijf of dienst serieus genomen wordt? Wij maken onweerstaanbare websites.

Een trage website? Irritant voor je klanten (en voor Google)

Zo dat is er uit :-) Het is maar al te waar. Bezoekers hebben geen geduld. Een trage website is echt een wegklik moment. Google weet dat als geen anders en heeft als doelstelling zo snel mogelijk goede zoekresultaten tonen. Als een link naar een een site een negatieve ervaring opleverd zal Google deze ervaring gebruiken om dit bezoek minder snel als zoekresultaat te tonen.

Wat doen we daar aan?

De partij waarbij de website is onder gebracht (webhost) is voor een groot gedeelte de oorzaak van een trage website. Dat is dan ook de reden waarom MulderMedia niet afhankelijk wil zijn van externe bedrijven.

De techniek achter de website doet ook veel.: Goed op maat geleverde afbeeldingen maken je site al sneller. Ook het gebruik van goede "snelle" programeer code helpt. 

Waarom is een unieke website geen goed idee?
Vorige

Waarom is een unieke website geen goed idee?

Leave review

Heel simpel: Een bezoeker is een kudde dier! De meeste websites werken op dezelfde manier en zijn ook volgens een bepaalde gedachte ingedeeld.

Dat geldt zeker voor de navigatie en de indeling. Navigatie Bovenaan, links boven het logo (aanklikbaar), onderaan de pagina de "footer" met daarin de belangrijkste pagina's en contact informatie.

Deze werkwijze is bekend bij de bezoeker. Als je daar van gaat afwijken bestaat de kans dat de bezoeker "verwart raakt" en niet vindt wat hij of ze zoekt.

Resultaat? Dááág

bezoeker! Een goed design en fraaie opmaak versterken de eerste indruk. Houd er rekening mee dat een bezoeker vooral op zoek is naar de dienst die jij kunt bieden! De inhoud van je website moet dus altijd centraal staan.

Wil jij ook een website die wel werkt? (en er ook goed uit ziet)

Read More
De Homepage, minder belangrijk dan je denkt!
Volgende

De Homepage, minder belangrijk dan je denkt!

Leave review

Vaak wordt er (te) veel tijd besteed aan de homepage. Logisch zou je denken….. Toch is de homepage minder belangrijk waarom is dat zo?

De meeste bezoekers komen niet via de homepage maar via zoekmachines!

Grote kans dat ze gericht zoeken en dus eerder op een productpagina terecht komen. Het is dus erg belangrijk om juist veel tijd aan deze productpagina’s te besteden. Juist op de productpagina’s kan je perfect uitleggen en de “diepte” ingaan.

Zie de homepage als een etalage van een winkel

In deze etalage laat je in het kort zien wat je kunt verwachten. In de winkel zelf vind je dan de producten uitgebreid in alle variaties met bijbehorende informatie.

De homepage is dus om te “lokken”

Omdat de homepage zo algemeen is, is deze pagina niet goed te optimaliseren voor de bezoekers en dus ook niet voor Google. 

Waarvoor is de homepage dan wel?

Een globale indruk geven en verwijzen naar de belangrijkste productpagina’s en je unieke aanbod doen daar is de homepage voor.

Read More